Recrutare si selectie

Procesul de recrutare si selectie este cunoscut ca fiind unul foarte laborios si consumator de timp si resurse. Daca veti lasa acest proces in mainile noastre, puteti fi siguri ca specialistii PPL@work au suficienta experienta si nu in ultima instanta dedicare, astfel incat sa il transforme  intr-unul bine organizat si adaptat atat nevoilor angajatorilor cat si angajatilor.

RESPECTUL si SINCERITATEA, sunt cuvintele care dorim sa defineasca cel mai bine relatiile pe care le construim. Vom livra doar candidati de a caror compatibilitate cu compania-client suntem siguri, iar pe de alta parte, vom furniza candidatilor informatii   corecte si realiste despre potentialii angajatori.Ne masuram succesul mai degraba prin sentimentul genuin ca am pus bazele unor relatii intre oameni cu valori si tipologii    comportamentale similare, decat prin cantitate si procese desfasurate sub semnul urgentei. Pentru a realiza acest lucru, analizam cu atentie fiecare candidat atat prin prisma pregatirii profesionale cat si a calitatilor umane si odata angajat, mentinem legatura pentru a analiza in ce masura procesul de adaptare la specificul companiei se desfasoara lin sau dimpotriva, intampina dificultati.

In cazul in care veti considera ca va putem sprijini si in acest proces de adaptare, va stam la dispozitie, considerand aceasta etapa fireasca, care inchide cu succes procesul de recrutare si selectie a unui nou angajat.

Credem in AUTENTICITATE, in a da „mastile sociale” jos, nu punem intrebari redundante si nu ne multumim cu raspunsuri de fatada. Rezultatul este intotdeauna un client multumit.

FORMULAR DE CONTACT

Administrare personal si salarizare

Avand  la randul nostru experienta clientului, atat a celui care doreste sa rezolve prin resurse interne toate activitatile generate de administrarea personalului si a salarizarii, cat si a celui care a ales externalizarea acestui proces, am reusit sa ne conturam o opinie obiectiva referitor la avantajele si dezavantajele ambelor metode de lucru.

Este greu de stabilit o “reteta” asigurata a succesului, fiecare companie este unica, si ceea ce poate fi benefic uneia, alteia sa nu ii aduca reale beneficii. Iata pe ce puteti conta din partea noastra:

  • Abordam acest proces in cadrul unei viziuni plenare legate de nevoile clientului pentru a evita transformarea acestui demers intr-unul repetitiv, mecanic, fara valoare adaugata pentru beneficiar.
  • In mod cert, costurile suportate de catre client, vor fi mai reduse raportate la varianta internalizarii.
  • Promptitudinea raspunsului, corectitudinea operatiunilor, flexibilitatea si inaltul grad de confidentialitate sunt indicatorii nostri de calitate, care se vor reflecta intotdeauna in relatia cu dumneavoastra.

Cu ce va putem ajuta:

Intocmirea contractului de munca si a dosarelor de personal la angajare.
Intocmirea documentelor obligatorii de personal: Fise de post, Organigrame,  Regulament Intern, etc.
Actualizarea periodica a dosarelor de personal, arhivarea fizica si electronica a acestora.
Eliberare adeverinte si documente pentru angajati.
Calcul salarial si intocmirea statelor de plata.
Suport telefonic sau on site pentru diverse solicitari.

FORMULAR DE CONTACT

Consultanta organizationala

Ne place sa avem discutii SINCERE cu clientul, in vederea unei diagnoze preliminare in ceea ce priveste organizarea si functiunea de Resurse Umane, identificand astfel punctele tari si punctele slabe ce pot fi imbunatatite.

Rezultatele asteptate in general de catre angajatori sunt cresterea gradului de retentie si loializare, precum si cresterea performantei angajatilor. Pentru a proupune solutii eficiente, este nevoie de realizarea unui audit motivational, pentru a vedea care este situatia actuala si ce poate fi imbunatatit.

Pentru orice proces desfasurat alaturi de angajator, avem in vedera ca Resursa Umana este resursa cea mai de pret intr-o companie iar angajatii fericiti atrag clienti fericiti.

Pentru evaluarea perfomantei angajatilor, oferim consultanta si asistenta in definirea metodelor si tehnicilor utilizate. Angajatii nu trebuie sa se simta constransi de un sistem de evaluare rigid sau neprietenos, ci trebuie sa se simta CONFORTABIL si sa afle din timp daca sunt potriviti pentru pozitia pe care o ocupa.

Este mult mai constructiv sa iti dai seama din timp daca esti pe calea cea buna sau daca ai nevoie de o schimbare. Incurajam intotdeauna managerul sa ofere feed-back constant in ceea ce priveste activitatea angajatilor din subordine. Poate fi mai eficient decat procesul de evaluare in sine.

FORMULAR DE CONTACT

Centru de evaluare

Un centru de evaluare este necesar fie pentru crearea bazelor unui sistem de retentie, fidelizare si motivare in cadrul companiei, fie atunci cand se doreste angajarea unui specialist bine instruit si pregatit socio-profesional, care sa faca fata tuturor provocarilor specifice postului respectiv.

PPL@work poarta discutii ample cu clientul, pentru a stabili care sunt nevoile concrete ale acestuia si apoi propune tehnici de evaluare ale competentelor actuale ale angajatilor. Este foarte important sa se identifice competentele ADECVATE fiecarui post in parte. Acest serviciu are ca scop identificarea sistematica si obiectiva a comportamentelor personale in vederea selectiei si/sau dezvoltarii profesionale a angajatilor.

Rapoartele de evaluare ce vor fi livrate contin informatii privind competentele individuale, nevoile de instruire, precum si solutii pentru optimizarea activitatii si maximizarea eficientei angajatilor.

FORMULAR DE CONTACT

Redimensionarea si reorganizarea echipelor

Uneori companiile au nevoie de revigorare, fie prin remodelarea proceselor de afaceri, fie prin inlocuirea angajatilor neperformanti sau nepotriviti. Totodata, restructurarea afacerii ne poate impune sa ne despartim de angajati valorosi si importanti. Specialistii PPL@work va pot asista in procesele de restructurare, fie prin simulari de calcule, fie prin identificarea unei structuri optime de personal care sa permita desfasurarea afacerii la nivelul de performanta dorit.

Stim ca decizia de disponibilizare/concediere nu este una usor de luat, cu atat mai mult de comunicat angajatului. PPL@work va poate asista in comunicarea unor astfel de decizii, astfel incat impactul sa fie cat mai mic iar angajatul sa inteleaga ca aceasta este o decizie CORECTA.

Nu oferim numai asistenta angajatului in procesul de exit dar il si putem orienta catre  noi oportunitati, tinand cont de profilul personal si experienta profesionala a fiecaruia.

FORMULAR DE CONTACT

Optimizarea proceselor de afaceri si resurse umane

Optimizarea proceselor de afaceri sunt cu si despre oameni. Ori de cate ori o companie doreste sa-si imbunatateasca rezultatele prin remodelarea proceselor, aportul angajatilor     implicati in activitatile desfasurate este foarte important. Realizam astfel auditul proceselor si procedurilor interne.

Atunci cand venim cu propuneri de imbunatatire a proceselor de afaceri, avem in vedere optimizarea activitatii resursei umane dar si o abordare prin care tinem cont de intregul context in care se desfasoara afacerea respectiva. Clientul si angajatii sunt primii care trebuie sa beneficieze de imbunatatirile aduse prin remodelarea proceselor.

Un design CORECT al diagramelor de proces sunt de un real folos tuturor beneficiarilor implicati in afacere. PPL@work sunt specializati in designul diagramelor de proces si sunt bucurosi sa asiste actorii implicati in intelegerea fluxului de activitati.

De asemenea, PPL@work poate asista clientul in redefinirea functiunii de Resurse Umane, intotdeauna integrata in contextul general al organizatiei din care face parte.

FORMULAR DE CONTACT

0
Connecting
Please wait...
Trimiteti un mesaj

In acest moment suntem offline. Va rugam sa lasati un mesaj.

* Numele Dvs.
* Adresa de e-mail
* Mesaj
Intra

Un consultant PPLWORK.ro este online

Numele Dvs.
* Adresa de e-mail
Suntem online!
Feedback